Apa Itu Tag?

Posted by Fiziey Kamil | Labels: | Posted On Sunday, September 6 at 00:50

Tag adalah satu permainan tidak formal melibatkan mengejar & menyentuh.TaG juga juga boleh dispefikasikan sebagai Touch and Go class in karting.Namun di sini,saya ingin membuat satu tag yang yang dikelaskan sebagai undefined ( sumber Kamus Dewan edisi 8 ) atas permintaan...........x jadi aq nk bgitau,ade org tu mrh.Saya berjanji tidak akan tido ketika membzzzzzzzzzzzzzzz.......Huh? Apa dia? Aku kat Mana sekarang ni?

Oh,Ahem!
Seperti yang saya nyatakan tadi,saya berjanji tidak akan tido ketika membuat tag ini :

1) Anda rase anda Hot?
~ Ang wat lwk ke? Aq tgh duk kat greenland nih.Tengah join awok Inuit kejor Karibu wat buke puase kekgi.

2) Upload foto kegemaran anda



3 ) Mengapa anda suka foto ini?
~ itupun tanye,x pernah dengar ke pantun ni...
Nasi kepal makin laku,aku x kenal budak tu

4 ) Bila kali terakhir anda makan pizza?
~ zaman penjajahan portugis,Alonso Abu Kaki belanje

5 ) LAGU terakhir yang anda dengar?
~ Otsuka Ai - Cherish ( MV )

6 ) Apa yang anda buat selain menyelesaikan TAG ini?
~ zzzzzzzzz.........huh?tolong ulang semula soalan tadi..

7 ) Selain dari nama sendiri,anda suka dipanggil dengan nama apa?
~ suke ati r....jangan eun geen khin sudah.nanti x pasal2 aq dijemput ke majlis tahlil kekgi

8 ) TAG lagi 6 orang
1 - Katana Akatsuki
2 - Saing Saing
3 - Blog aq yang telah didilit
4 - Yoona
5 - Piye2
6 - Je la.....

9 ) Siapa no 1 bagi anda?
~ Abang yang paling poyo sekali

10 ) Orang no 3 ada hubungan dengan siapa?
~ r.....ko rase?

11 ) Kata sesuatu berkenaan no 5
~ Michael Essien?

12 ) No 4?
~Will you be My girlfriend?

13 ) Siapa orang no 2?
~ Blog x tau kale..

14 ) Bagi pesanan kepada orang no 6
~ Udang Galah satu! ambik paling besaq sekali

~ Tamat ~

Comments:

There are 0 comments for Apa Itu Tag?

Post a Comment